برای انتخاب یک متن یا شعار برای درج در تبلیغات کافی است به چند کلمه ی موثر و جذاب فکر کنید ، متن های خود را تا جای ممکن کوتاه کنید و به جای توضیح در مورد خدمات قابل ارائه ، آن را به یک تیتر-عنوان یا شعار 2 الی 3 کلمه ای تبدیل کنید ، این امر نه تنها به ضرر شما نیست بلکه کمک میکند تا بیننده اینترنتی در زمان اندکی که برای مطالعه و مرور یک صفحه می گذارد زمانی را هم صرف مشاهده بنر تبلیغاتی شما کند .
شک نداشته باشید که عوامل متعددی برای موثر بودن یک بنر دخیل هستند ، که امروز تنها یک مورد مهم ( انتخاب متن ) اشاره داشتیم . در آخر مجددا پیشنهاد میکنیم ، استفاده از شعارهای طولانی و کسل کننده به جد بپرهیزید و با اینکار کمک زیادی به جذب مخاطب بنر و افزایش نرخ کلیک تبلیغات خود کنید .